W imieniu redakcji Magazynu Nurkowanie chcielibyśmy zaprosić wszystkich do miasteczka nurkowego, które będzie otwarte podczas tegorocznych Dni Morza. Przez 3 dni na Łasztowni odbywać się będzie cykl imprez pod hasłem „Nurkowanie z Magazynem Nurkowanie”.
W programie przewidziano następujące pokazy, wystawy oraz prezentacje:
Wystawa sprzętu nurkowego
Prezentacja sprzętu do nurkowania swobodnego – skafandry mokre, suche oraz sprzęt historyczny.
Pokazy filmów i zdjęć podwodnych
Prezentacja podwodnych filmów i zdjęć z bałtyckich wraków, oraz różnych egzotycznych miejsc świata.
Stanowisko edukacyjne dla dzieci
Piaskownica z ukrytymi skarbami. Zadaniem dzieci, będzie odnalezienie ukrytych w piasku skarbów, wydobycie ich na powierzchnię oraz przekazanie do powstającego w Szczecinie Muzeum Morskiego. Osoba prowadząca, będzie objaśniała dzieciom jakie jeszcze ,,skarby” kryją polskie wody. Konkursy oraz zabawy z licznymi i cennymi nagrodami.
Nurkowanie na rafie koralowej
Zapraszamy na „Nurkowanie z Magazynem Nurkowanie” w basenie o wymiarach 9×4 m oraz głębokość -1,4 m. Na dnie basenu będzie znajdować się tropikalna rafa z kolorowymi rybkami oraz roślinami. To właśnie tu i do tego zupełnie za darmo będzie można pod okiem instruktorów z Centrum Nurkowego Dive Point zanurzyć się pod wodę. Na basenie będzie również możliwość przetestowania nowości sprzętowych, różnych firm nurkowych.
Wielkoformatowe wystawy posterowe
„Bornholm – perła Bałtyku”
Wystawa z wyprawy redakcji Magazynu Nurkowanie na najbardziej słoneczną wyspę Bałtyku. Wystawa zrealizowana została pod patronatem Ambasady Królestwa Danii w Polsce. Latem 2009 roku na oficjalne zaproszenie Duńskiej Izby Turystyki (VisitDenmark), 5-osobowa delegacja redakcji Magazynu Nurkowanie spędziła na Bornholmie ponad 7 dni. Powstał dzięki temu obszerny i unikatowy materiał fotograficzno-filmowy o licznych lądowych i podwodnych atrakcjach tej niezwykłej wyspy.
„Lofoty – Norwegia w pigułce”
W 2010 roku redakcja Magazynu Nurkowanie na zaproszenie Ambasady Norwegii, Innovation Norway, (narodowej organizacji ds. promocji handlu i turystyki Norwegii) oraz Lofoten Diving spędziła w tym kraju 14 dni. We współpracy z firmą Sony – Poland powstał bardzo obszerny materiał filmowo – zdjęciowy.