Jestem już po zakupach. Nie powiem, aby moje nastawienie do tego sklepu nie zmieniło się. Na towar czekałem prawie miesiąc z racji braku jednej rzeczy z listy. Gdy zaproponowałem, aby dać zamiennik, to najpierw przystano na to ochoczo a później wysłano mi przesyłkę bez tej rzeczy i zamiennika. Fakt, pieniądze za brakujący asortyment zwrócono na moje konto, ale ja teraz będę musiał specjalnie to coś zamówić, lub podjechać tutaj do lokalnego sklepu... Dla mnie zakupy online, to wyręczenie od fatygi, w tym przypadku, to wieczny stress- codzienna korespondencja z ludźmi, którym wydaje się, że ja zamówiłem kamienie do ogródka i mogę sobie gaworzyć nawet i rok z obsługą klienta, bo przecież im ktoś tam płaci, właśnie, za korespondowanie. A ja? No ja też mam czas i ochotę na niekończące się dyskusje i przyjmowanie informacji od Marii, że w sumie to na wszystko znajdę odpowiedzi w ich regulaminie i FAQ. W sumie jestem rozczarowany, liczyłem się, po wcześniejszych wpisach forumowiczów, z dłuższym oczekiwaniem, ale czekanie powinno już wiązać się z otrzymaniem całego zamówienia. Nie zarzekam się, że nigdy nie skorzystam z tego sklepu, lecz będę miał go na uwadze jako ostatnią alternatywę... Tak, czy siak, sklep Scubastore.com mi podpadł i na pewno poskarżę się na nich...nawet w Ustce, nie mówiąc ""Zielonej Wyspie"
Jeżeli zaś chodzi o samą wysyłkę, to od momentu informacji o wysłaniu zamówionych rzeczy już poszło dość sprawnie. Po 4 i 5 roboczych dniach(były to dwie przesyłki nadane tego samego dnia) mogłem oglądać to co kupiłem
Było trochę zamieszania, bo nie zauważyłem wcześniej, że towar poszedł w dwóch turach, więc myślałem, że zapomnieli o kuszy. Niby ma mi się nie przydać w tym roku, ale....
dojechała w drugiej paczce