Regulamin forum spearfishing.pl

Zanim zagościsz u nas na dobre przeczytaj jakie mamy zasady.

Moderator: Goldfish

Awatar użytkownika
Goldfish
Site Admin
Posty: 165
Rejestracja: pn, 25 lutego 2008, 14:34

Regulamin forum spearfishing.pl

Postautor: Goldfish » wt, 4 marca 2008, 17:58

1. Zasady ogólne.

1.1 Forum spearfishing.pl jest miejscem dla każdej osoby zainteresowanej łowiectwem podwodnym oraz nurkowaniem na wstrzymanym oddechu, przeznaczonym dla amatorów i profesjonalistów, dla początkujących i starych wyjadaczy. Jest miejscem spotkań i dyskusji dla wszystkich, których fascynuje świat podwodny.

1.2. Każdy Użytkownik Forum ma prawo do wypowiedzi własnego zdania, które powinno być przyjmowane z szacunkiem przez pozostałych dyskutantów. Jeżeli podjęty temat, sposób dyskusji lub dana osoba nie odpowiada Ci, zawsze masz możliwość rezygnacji z czytania jego postów. To Ty decydujesz w której dyskusji bierzesz udział. Zamiast prowokować zignoruj nieodpowiadające Ci treści!

1.3. Każdy ma prawo zadać pytanie lub udzielić odpowiedzi zgodnie z zasadami Regulaminu, niezależnie od stopnia zaawansowania czy wiedzy. Każdy jednak, ma obowiązek wcześniejszego przeszukania Forum i upewnienia się, iż temat który chce poruszyć nie był wcześniej omawiany.

1.4. Nikomu nie wolno obrażać osób obecnych na forum ani osób spoza niego.

1.5. Na Forum obowiązują zasady wzajemnego szacunku i dobrego wychowania.

1.6. Każdy jest tu mile widziany, nawet jeśli nigdy nie trenował łowiectwa podwodnego czy nurkowania na wstrzymanym oddechu.

1.7. Nie ma tu miejsca dla "trolli" oraz zbędnych prowokacji i będziemy to bezwzględnie zwalczać dając ostrzeżenia, a w razie potrzeby bany.

1.8. Możesz posiadać tylko jeden profil.

1.9. Logując się na Forum wyrażasz zgodę na zwracanie się do Ciebie "ty" przez wszystkich Użytkowników, bez względu na wiek, status, doświadczenie.

1.10. Wszystkie posty noszące znamiona reklamy będą usuwane w całości lub edytowane przez moderatorów. Istnieje możliwość komercyjnych publikacji po wcześniejszym skontaktowaniu się z Administracją Forum.

1.11 Każdy Użytkownik Forum ma obowiązek zapoznać się z Regulaminem Forum. Brak znajomości regulaminu nie stanowi żadnego wytłumaczenia w przypadku złamania któregoś z zawartych w Regulaminie punktów.

1.12. Karą za złamanie Regulaminu jest usunięcie wypowiedzi naruszającej regulamin. W razie ponownego niezastosowania się do zasad Forum, Użytkownik może otrzymać ostrzeżenie, ban czasowy lub stały.

2. Zakładanie i usuwanie kont Użytkowników.

2.1. Przyjmowanie forumowiczów jest w pełni moderowane, a wszystkie nowe osoby muszą przedstawić się w dziale "Powitalnia".

2.2. Nowy Użytkownik, po aktywacji konta, otrzyma wiadomość przypominającą o konieczności zapoznania się z Regulaminem Forum oraz przywitania się w dziale „Powitalnia”. Każdy, kto nie dopełni tego obowiązku w ciągu 5 dni od daty aktywacji, zostanie usunięty z Forum.

2.3. Każdy Użytkownik Forum powinien wykazywać się określonym zaangażowaniem w życie Forum.

2.4 Użytkownicy, którzy nie zalogują się na Forum przez okres dłuższy niż 4 miesiące będą z Forum usuwani. Wyjątek stanowią Użytkownicy, którzy powiadomią Administrację Forum o swojej dłuższej nieobecności, określając jednocześnie jej czas.

2.5. Użytkownik nie ma możliwości usunięcia swojego konta. Jeżeli straciłeś zainteresowanie Forum zwyczajnie nie loguj się. Twoje konto zostanie usunięte automatycznie po 4 miesiącach.

3. Prawa autorskie.

3.1. Pisząc posty na Forum, jednocześnie wyrażasz zgodę na czytanie ich przez wszystkich Użytkowników Forum oraz ponosisz konsekwencje prawne za treść zamieszczanych postów.

3.2. Po opublikowaniu postu staje się on częścią Forum. Zabronione jest kasowanie postów, co może wprowadzić zamieszanie w dyskusji!

3.3. Administracja Forum nie ponosi odpowiedzialności za zamieszczane na Forum materiały bez zgody ich twórców lub właścicieli. Każdy, kto zamieszcza zdjęcie, tekst, lub jakąkolwiek inną treść musi posiadać stosowne prawa autorskie lub zgodę właściciela. Zobowiązany jest także do podania źródła z którego materiały zostały zaczerpnięte.

4. Edycja postów.

4.1. Edycja postu możliwa jest przez 15 minut od czasu publikacji. Konieczne jest informowanie w poście o edytowanych treściach. Zapobiegnie to wprowadzaniu zamieszania w dyskusji.

4.2. Jeżeli chcesz dokonać edycji swojego posta, po przekroczeniu limitu czasowego, skontaktuj się z Moderatorem działu lub Administratorem Forum.

5. Wewnętrzne zasady poszczególnych działów.

5.1. W niektórych działach opisane są zasady publikowania postów. Przeczytaj je koniecznie zanim napiszesz post lub stworzysz nowy wątek.

5.2. Na Forum są działy lokalne. Aby uzyskać dostęp do działu lokalnego należy skontaktować się Moderatorem danego działu. Moderator podejmuje decyzję o dostępie i kieruje wniosek w tej sprawie do Administracji Forum.

6. Poziomy dostępu.

6.1. Dostęp do poszczególnych działów Forum zależny jest od poziomu dostępu Użytkownika.

6.3. Na forum obowiązują 3 poziomy dostępu:

6.3.1. POZIOM I – dostęp dla wszystkich zarejestrowanych Użytkowników.
6.3.2. POZIOM II – dostęp dla Użytkowników, którzy spełnili następujące wymagania:

a) aktywność przekraczająca 15 postów (minimum 16 postów wnoszących coś do dyskusji);
b) złożenie deklaracji Członka Wspierającego Stowarzyszenie Spearfishing Poland za pośrednictwem formularza internetowego, który można znaleźć tutaj.

6.3.3. POZIOM III – dostęp wyłącznie dla Członków Stowarzyszenia Spearfishing Poland.

6.3.4. Każdy temat oznaczony jest w tytule symbolem oznaczającym jego poziom dostępu: [i] - POZIOM I, [II] - POZIOM II, [III] - POZIOM III.

6.4. Użytkownik, który dopełnił wymagań dla POZIOMU II, proszony jest o wysłanie maila na adres: daniel@spearfishing.pl, w tytule wpisując nick z Forum oraz w treści wpisując tekst: POZIOM II. Po zgłoszeniu Administracja Forum dokonuje weryfikacji Użytkownika informując mailem zwrotnym o jej wyniku. Każda negatywna weryfikacja musi zostać uzasadniona.

6.5. Istnieje możliwość uzyskania dostępu do POZIOMU II nie dopełniając wymogu aktywności, pod warunkiem uzyskania poświadczenia przez Członka Stowarzyszenia Spearfishing Poland. W takim przypadku Użytkownik proszony jest o wysłanie maila na adres: daniel@spearfishing.pl, w tytule wpisując nick z Forum oraz w treści wpisując tekst: POZIOM II (imię i nazwisko osoby poświadczającej).

6.6. Użytkownik, który dopełnił wymagań dla POZIOMU III (członkostwo pełne w Stowarzyszeniu Spearfishing Poland), proszony jest o wysłanie maila na adres: daniel@spearfishing.pl, w tytule wpisując nick z Forum oraz w treści wpisując tekst: POZIOM III (imię i nazwisko).

6.7. Administracja ma 14 dni na weryfikację Użytkownika.

7. Administracja Forum.


7.1. Administrator oraz Moderator są odpowiedzialni za utrzymanie porządku na Forum i należy dostosować się do ich decyzji. Ewentualne wątpliwości oraz uwagi można zgłaszać na PM. Odnosi się to wyłącznie do wypowiedzi dotyczących funkcjonowania forum (zaznaczone na czerwono) - natomiast nie dotyczy to wypowiedzi moderatorów jako zwykłych uczestników dyskusji.

7.2. Moderatorzy oraz Administratorzy argumentują podjęte decyzje w danym temacie posiłkując się kolorem czerwonym, którego użycie jest dla nich zastrzeżone (ułatwiającym rozpoznanie ich wypowiedzi).

7.3. Decyzje dotyczące istotnych zmian, ostrzeżeń, banów - konsultowane są między osobami odpowiedzialnymi za Forum. Uzasadnienie takich decyzji będzie przesyłane na PM do zainteresowanej osoby w terminie do 3 dni.

7.4. Jeśli nie jesteś usatysfakcjonowany pracą Moderatorów, lub masz jakieś pytanie dotyczące funkcjonowania Forum skorzystaj z PM.

7.5. Ogólne uwagi dotyczące sugerowanych zmian lub ulepszeń dotyczących Forum prosimy publikować w dziale „Sugestie i problemy z forum”.

7.6. Administratorzy Forum zastrzegają sobie prawo do nadawania czasowych lub stałych banów - w wyniku wielokrotnego niestosowania się do regulaminu bądź upomnień.

7.7. Administratorzy Forum zastrzegają sobie prawo do wprowadzania bieżących zmian w regulaminie. Zobowiązują się jednocześnie do informowania wszystkich Użytkowników o wprowadzonych zmianach i ich zakresie.

8. Tworzenie tematów oraz pisanie postów.

8.1. Temat dyskusji powinien być jednoznacznie związany z przeznaczeniem działu, w którym się znajduje. Należy trzymać się tematu dyskusji, „offtopy” będą przerzucane do odpowiadającego im działu.

8.2. Zanim stworzysz kolejny temat, poszukaj na Forum, czy twój problem nie był już poruszany. W tym celu użyj funkcji „Szukaj”.

8.3. Jeżeli Twój post lub temat z jakichś przyczyn został usunięty, otrzymasz na PM lub w wątku wyjaśnienie przyczyn takiego zajścia. Jednocześnie usunięcie Twojego postu / tematu jest jednoznaczne z niezgodą na jego publikację na Forum. Ponowna próba wstawienia usuniętego postu / tematu jest podstawą do otrzymania ostrzeżenia.

Na forum zabrania się:

8.4. Zamieszczania wypowiedzi / materiałów wulgarnych, obraźliwych, pornograficznych, drastycznych.

8.5. Zamieszczania linków do stron z nielegalnymi plikami.

8.6. Świadomego wywoływania obraźliwych dyskusji dotykających pośrednio lub bezpośrednio osoby publiczne / osoby prywatne / organizacje / zrzeszenia / stowarzyszenia / uczucia etyczne bądź religijne członków forum, jak również grożenia, szantażowania, bądź pomawiania członków Forum, jak i innych osób lub instytucji. Nie używaj wyzwisk, wulgaryzmów, treści niecenzuralnych lub obrażających użytkownika/-ów. A także nie oczerniaj, nie oskarżaj kogoś z nazwiska (także osób z poza Forum). Takie posty będą cenzurowane albo usuwane w całości.

8.7. Rozsyłania na Forum bądź przez prywatne wiadomości SPAM'u wszelakiej treści.

8.8. Kopiowania informacji, zdjęć, filmów zawartych na Forum bez uzyskania zgody autora.

Administratorzy i moderatorzy "Forum spearfishing.pl"
05.02.2012

Wróć do „Regulamin forum”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość

cron